reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Hric

Peter Hric

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rád počúvam názory ľudí, rád spoznávam pravdu a rád kreslím mapy. Zoznam autorových rubrík:  Čo život priniesolNázory a postrehy

reklama

Čo život priniesol

Môj postoj (ako inak) k referendu

Peter Hric

Môj postoj (ako inak) k referendu

Úvod – ten si prečítate na ľubovoľnom blogu, že koľko sa o referende popísalo, a že ma často mrzí spôsob diskusie, a tak ďalej. Poďme radšej k veci

  • 30. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 372x
  • 11
Bol som na Pochode za život

Peter Hric

Bol som na Pochode za život

... a nehanbím sa za to. Jeden z cieľov tohto pochodu bolo rozprúdiť o téme života spoločenskú diskusiu. To myslím, že vyšlo. Ale práve na základe diskusie sa cítim byť nepochopený v tom, že som sa pochodu zúčastnil. Ľudia akoby nepochopili ďalšie ciele pochodu. Akoby cítili z masy agresiu a netoleranciu. Asi by ma mrzelo, keby ostal pochod takto nepochopený.

  • 24. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 344x
  • 2
Objektívne správy

Peter Hric

Objektívne správy

Tak ako skoro vždy som dnes raňajkoval s novinami v ruke. Čo si z dnešných novín pamätáte vy? Samozrejme nejaké nové veci o novom pápežovi, z domácej scény si pamätáme voľbu predsedu SaS a pochod akýchsi extrémistov po Bratislave. Práve správa o tomto pochode ma zaujala. 200 ľudí pochodovalo, aby tak vyjadrilo.... Vlastne ani neviem, čo chceli vyjadriť. V ten istý deň sa zúčastnilo 10-násobne viac ľudí na pochode za život. Tipnite si, koľko som sa o tom dočítal v ranných novinách. Správne, ani prd.

  • 18. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 348x
  • 0
Kristus by hlasoval za registrované partnerstvá

Peter Hric

Kristus by hlasoval za registrované partnerstvá

To sú mi veci... A vraj nikde ani v Starom ani v Novom zákone Ježiš Kristus neodsúdil homosexualitu. No to ma pobavilo. Asi sa do toho pán Poliačik vyzná, keď to tak tvrdí... A možno vôbec.

  • 30. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 383x
  • 5
Som proti zákonu o registrovanom partnerstve

Peter Hric

Som proti zákonu o registrovanom partnerstve

V týchto dňoch sa má v parlamente debatovať o zákone o registrovanom partnerstve. V médiách je o tom až neprirodzene ticho. Akoby sa to chcelo len tak v tichosti odsúhlasiť. Snažím sa do tohto ticha zakričať môj skromný názor: som proti schváleniu tohto návrhu.

  • 28. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 406x
  • 17
reklama
Zmysel v nezmysle

Peter Hric

Zmysel v nezmysle

Keď som sa nedávno prechádzal po nočnom meste, tak som nie prvý krát udivene pozeral na mladých ľudí poznačených alkoholom. Partia asi v mojom veku zoradená v dvojiciach systematicky od najtriezvejšieho po najopitejšieho; kým vpredu sa vedú tiché rozhovory, kdesi v strede mladík vrieska nejaké nadávky, a kdesi vzadu už mládenec so sklesnutou hlavou šuchoce nohami. Dávam si otázku: Čo motivuje mladého zdravého človeka k alkoholu?

  • 26. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 179x
  • 0
Luník IX trochu inak

Peter Hric

Luník IX trochu inak

Luník IX. Sídlisko, ktoré obchádza každý Košičan z diaľky. Sídlisko, ktoré poznáme snáď len zo správ a z youtubu. Sídlisko prezentované ako kopa odpadkov a neprispôsobivých občanov. Vraj bez budúcnosti, vraj časovaná bomba. Za týždeň intenzívneho žitia na tomto sídlisku som tu našiel niečo, čo mi málokto z vás uverí.

  • 9. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 719x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu